Pentru livrarile in Bucuresti, transportul este GRATUIT.

Pentru livrarile in afara Bucurestiului, costul transportului vi se va comunica telefonic si acesta depinde de localitate si greutatea produsului comandat.

Livrarea comenzilor in Bucuresti se face prin serviciul de curierat rapid Urgent Curier sau prin curierii proprii. In afara Bucurestiului, livrarea se face prin serviciul de curierat rapid Urgent Curier. Produsele comandate se livreaza in toate orasele retelei de livrare asigurata de catre Urgent Curier.

In cazul produselor care depasesc greutatea de 25 kg si nu pot fi manevrate de o singura persoana, nu intra in responsabilitatea curierului transportul pana la usa clientului.

Produsele se livreaza in ambalajul original, sigilat, al producatorului, impreuna cu factura si certificatul de garantie unde e cazul.

Termen de livrare

Termenul de livrare poate varia in functie de produsul comandat si de disponibilitatea sa.

Termenul de livrare obisnuit se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In cazul in care produsul comandat nu este disponibil in stoc operatorul va va informa despre acest lucru in momentul confirmarii telefonice a comenzii. In aceasta situatie operatorul va va comunica noul termen de livrare. Aveti optiunea de a alege intre a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv.

Pentru livrarea prin curier rapid, termenul se incadreaza in maxim doua zile lucratoare. In cazul in care nu sunteti gasit la adresa specificata, veti fi sunat de catre firma de curierat pentru a stabili termenul de livrare.

In cazul platii in avans prin virament bancar, termenul de livrare se masoara din momentul dovedirii platii (OP cu stampila bancii) sau dupa intrarea banilor in contul SC Marcoshop Production SRL.

In cazul in care nu veti fi gasit la data si ora stabilite de agent pentru livrare, marcoshop-salteleted.ro va pastra bunurile comandate timp de cinci zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi gasit, comanda va fi anulata.

Daca doriti ca produsele comandate sa fie livrate intr-o anumita zi si intr-un anumit interval orar, notati aceste informatii in caseta de Observatii de pe pagina de comanda. Comenzile vor fi livrate la data si ora stabilite in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.

Atentie!

Clientul are obligatia de a verifica, in prezenta curierului, continutul pachetului. In cazul in care se constata lipsuri, sparturi, crapaturi, deteriorari sau alte defectiuni vizibile ale produsului sau ambalajului, aveti obligatia de a completa procesul verbal de constatare in prezenta curierului.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare !

Toate produsele afisate pe situl e-commerce marcoshop-salteleted.ro beneficiaza de garantie pe o perioada determinata, afisata in pagina de prezentare a fiecarui produs in parte. Produsele achizitionate sunt livrate impreuna cu certificatul de garantie emis de catre producator sau importator.

Prin termenul de VANZATOR se intelege situl e-commerce marcoshop-salteleted.ro.

Termeni si conditii de garantie

  • Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie si factura (bon sau chitanta) eliberate de VANZATOR, un ambalaj adecvat pentru transport cat si toate accesoriile cu care a fost dotat produsul la cumparare;
  • Producatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o terta parte (furnizor servicii de telefonie, provider internet, furnizor electricitate, etc). Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garantiei;
  • Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate;
    Potrivit art. 13 al Ordonantei 21/1992 (modificata in 2008) privind protectia consumatorilor, remedierea deficientelor aparute la produse ori inlocuirea produselor care nu corespund in cadrul termenului de garantie si care nu sunt imputabile consumatorului se face in termen de maximum 15 zile din momentul cand operatorul economic a luat la cunostinta de deficientele respective.
  • Termenul de garantie al produsului se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare. Prelungirea termenului de garantie se va inscrie in certificatul de garantie de catre UNITATEA DE SERVICE.

Nu se acorda garantie:

  • Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgarieturi), sigilii lipsa sau deteriorate sau produse care prezinta urme de folosire necorespunzatoare;
  • UNITATEA DE SERVICE si VANZATORUL nu pot fi facuti raspunzatori pentru eventualele pagube colaterale generate de nefunctionarea produselor (de ex.: pierderea unor componente, neindeplinirea la timp a unor sarcini etc.)
  • In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (30 RON) a produsului reclamat ca fiind defect

Toate precizarile mentionate mai sus sunt in conformitate si se completeaza cu prevederile O.G 21/1992 si H.G 449/2003 si vor fi considerate ca acceptate de parti prin semnarea prezentului document. Orice culpa a unei parti va conduce la anularea in intregime a obligatiilor celeilalte parti, de aceea va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti.

In cadrul termenului de garantie, vanzatorul/furnizorul asigura toate operatiunile necesare remedierii deficientelor constatate sau inlocuirii produselor utilizate in cadrul serviciilor respective, inclusiv transportul, manipularea, diagnosticarea, expertizarea, demontarea, montarea si ambalarea acestora.

Returul produselor se poate face in urmatoarele situatii:

  • Renuntarea la cumparare

    Returul produselor se supune art 7 al ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta(modificata prin O.U.G. nr. 174/2008):

    "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."
    Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:

    a) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
    b) contracte de furnizare a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;
    Produsul returnat trebuie trimis in perfecta stare, impreuna cu ambalajul in care a fost primit, accesoriile si consumabilele aferente, iar acestea sa nu prezinte  semne de uzura sau consum, produsul sa fie vandabil, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri.

    Potrivit art. 8 al OUG 130/2000, in cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
  • Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

    marcoshop-salteleted.ro se oblige sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu specificatiile de pe site sau cu proiectele de mobila la comanda acceptate de catre cumparator.
    Se considera ca produsele sunt in conformitate cu specificatiile de pe site daca:

    • corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
    • corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
    • fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.


    Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de marcoshop-salteleted.ro.

    In cazul in care clientul opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii).

    Va recomandam sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare.